Dåligt med batteri

Det har gått fint idag och jag nådde nästan fram till Kotka. Jag tyckte att det var lite väl stor sjö (blåser cirka 11 m/s just nu) på sista fjärden in till staden så jag bestämde mig istället för att slå läger på ön Lounatniemi, cirka 7 kilometer väster om Santalahti som var mitt egentliga mål för dagen. Jag har slut på batteri i min laptop och lågt även i mobilen så det blir ett kort inlägg nu och så hoppas jag kunna ladda någonstans under morgondagen och fylla på med lite text och bilder då istället. Allt gott!

3 svar to “Dåligt med batteri”

  1. Peter A Says:

    Det blåser duktigt här hemma också. Jag håller tummarna för att du ska nå ditt mål i tid så att vi kan ses på Sottunga sen..:-)

  2. HT Says:

    Jag var också i Lounatniemi när jag paddlade från Virojoki till Helsinki 2005. Ett fint plats när vädret är bra.

    Det har varit blåsigt höstväder och i fredag kväll lovar det farliga vågor på norra Östersjön, kanske också där. Hoppas du är redan förbi Hamina. Det finns en teltplats i norröst sidan om Kuorsalo under ”Kabel”.

    Och tack för besöket hos Merimelojat! Hannu

    • Peter Says:

      Hej Hannu! Jag är förbi! Gick fint idag så jag är redan vid Hurppu och har bara viken kvar upp till Virojoki och det borde jag kunna fixa i nästan vilket väder som helst.

      Tack själv! Trevligt att träffas!
      /Peter

Kommentera

