Min tur i siffror

Totalt antal dagar: 41

Dagar då jag paddlat: 36

Total distans: 1261 kilometer

Distans per dag: 30,75 kilometer

Distans per dag då jag paddlat: 35,02 kilometer

Total tid i kajaken: Cirka 250 timmar

Antal tältnätter: 31

Antal dagar då jag önskade att jag var någon annanstans: 1 (Det är inte alltid kul att ha kul.)

Antal gånger då jag varit rädd/känt obehag: 0 (Jag kanske trots allt lärde mig något under min Sverigepaddling.)

Antal sälar: 5 (Första på Gullkrona fjärd i Åbos skärgård och sista sista dagen i viken upp mot Virojoki. Hur som helst betydligt färre än i Sverige där jag vid flera tillfällen såg fler än 10 på samma gång.)

Havsörnar: Cirka 10

Kommentera

